kanak2 day!

exhausted.

satu perkataan. tapi cukup mngungkap seribu rasa
yg terpendam pada hari ini.

7.07 pagi.
bersiap! sudah~ Alhamdulillah.
dlm hati puas kulunakkn prsaan cuak + glaba ni
dgn alunan zikir dn bacaan surah2 lazim.
adushh..
janji kol 7.00 pg, sure dyorg da smpai. alamtnye,
tak psal2 kne sound lak nnti.
abi? bru mahu mncpai kunci, lenggok badan maseh malas2.
opss.. skali pandng henset ini, da 3 missed call lorh~
abes.. la aku! sorry win. mlas nak angkat.

7.15 pagi
maju ahmad tiba.
hoho
mereka sdang mnikmati sarapn roti canai la..
er.. dgn gugupnye,
aku mngmbil tmpt d seblah Tasha.
eh! apsal Tasha pkai cermin mata?
"apsal?"
seloroh ku bertnye.
"sakit mate."
oh.. kuangguk tnda paham.
gile orh. baju Tasha nih. Ish3
Astaghfirullah.. SubhanaAllah..
Farna, Awin n Syedah. cweet~

8.00 pg.
Tadika & Taska Q-Dees kmee smpai.
wow. dekat nan uma baru aku.
'leh apply keje pas SPM nnti kt sini.'
aku mnetapkn cite2 bru.
aku n zawin, kmi d bhagian
kelas shakespeare ( dak2 umo 3- 4 taon)
Photobucket

chumel2 seyh.

aku maseh ingat.
pg itu, kami semua trpakse tuka pakaian
dyorg sbb asalnya
mreka pkai bju uniform.
jd, utk graduation.
diorg dak2 kechil nih bkal wat prsmbhan.
jd kne la tukar kostum!

Photobucket

ade sorg nih.. " mak!! mak!! adeq nk mak!!"
masok2 trus nanges.. aleh2 aku nan zawin pujuk
an.. tibe2 pap!
die muntah.. haha
dahsyat gle.
naseb kmi jauhkn dri dlu. yo lar,,
dapat tnda2 cam rupee len mcm an.
trus la blah!
haha.

pastuh.. ade uh yg malu2 nk bukak bju.
ek eleh.. bru umo 4 taon tuh.

9.00 pg
smpai kt dewan sekola seri chaya d Shah Alam.
aku tros bariskn dak2 klas aku with the help of teacher awin.
tibe2..
"teacher.. nk g toilet la.."
aishh.
time2 nak rehearsal ni lak wat prangai.
aku pon tnye la sape2 lg yg nak pergi.
ade 2 girls n a boy.
aku nan zawin pimpin dyorg.
mase nk g toilet uh.
ktorg berenti.
"awin, fuzah g ladies dlu!"
dn seraya aku meningglkn awin yg trpinga2.
haha..
sje nk kenekan dy~
eh! apsal die bwak boy tuh masuk!
haha, blasah la..
bkannye ade sape2 un.
wait! that boy.. die pkai pampers lol.
awin bukak. aku x kan lupe kn rupe awin mse uh.
"fuza! nie nak tarok mne.. x kn pkai balik. penoh daa.."
haha. aku yg tgh brsolek.
cool jep. " buang la.."
"abes. tak kn nk zip tros.."
eshh.. aku pon tros g kat budak uh.
"adeq nnti kalo rse2 nk buang air.. panggil teacher ok."
die hnye mengangguk.
"Fuzah! buang..kn. tolong!"
hehe.. jgn arap la~

kelas Shakespeare ( klas aku n awin )
wat show "you're my sunshine"
menari ats stage. bukan kerja kmi.
aku dok brteriak d backstage.
"baby... menari la!"
sbb ade 1 girl nih. die mnja mcm gile..
all the teachers pnggil dy
aleya baby

Photobucket
Farna pon sesak napas aku tgk layan die.
haha.
aku ingat Farna hates dak2.
rope2nye. tidak la.. die nmpa sweet nan knak2

tibe2.. baby pergi kt aku. abes!
die tarik aku.. aku?
hah!
da la ramai parents dyorg..
rmai yg gelak mse adegan uh.
aku rse na nanges.
baby tarik aku.. aku pon trpakse la.. bwak die
kt stage balek.
malu.. huhu
Photobucket

Syedah? bes gile.
dpt klas 6 tahun. sume da pndai pkai baju.. bukak straw.
blablabla..
dyorg dew graduation
mutalib pon adew,
jealous uh. tgk syidah
men2 amek gamba nan mutalib.
mutalib..
Photobucket
aish.. tak mintak izin aku pon.
huh! >.<

Farna n Tasha dyyorg dptklas dak2 5 taon.
woh. ade 2 org dak hyper
dahsyat uh.
aku tgk Farna pon mcm busymum
je..
taknak la ganggu,
hehe

mse show klas ktorg da abes.
kitorg cpat2 sroh dyorg turun.
sbb nk tuka baju len plak.
aku mse uh bengang
sbb ade sorg nih die ngada2 sgt..
teacher Q-Dees uh pesan.
" dpan parents tunjukkn kaseh sayang, blkg uh. lantak kmu la nk wat pe!"
hehe
aku mnggunakan kuase.
" akak kate brator tuh brator la! x reti bahasa ke!"
amek uh..
haha
x de sape nanges. aku lega.
semua senyap. aku dgr ade org gelak!
ceh. awin! kureeng tol.
tibe2 smua dak2 kechil uh gelak.
alamak! ah.. lantak lah.

1.10 petang

persembahan berakhir. yo! penat~
tp bes..
aku pasti akn rindu saat2 nih.
mereka pulang. teacher salina pulang.
mutalib pulang :(
huhu

the point is, walao sepenat mane un kamee ari tuh.
semuanye tampak berbaloi bukan?
experience yg kami dapat
x kn dpt sama dgn sebelum2 ni..
dn takkn semua dpt melaluinya

ikhlas, dr fuzah!