30 June 2012
sabtu, 10:38 malam
ASSALAMUALAIKUM!~

erm.. ade banyak bende aku nak cite . terlalu banyak~ yep :)

WAKAA!!! aku BARU TERINGAT ESOK 1 JULAI . Astaghfirullah!!
esok bufday adek kesayangan aku . makkk aihhh . kejam gile     o(╥﹏╥)o

okay aku lupe eh . bukan sengaja . soriii~~



okay . back to the story .
SILENT READERS kill the writers~

yeh . aku senanye tulis for fun . and sbgai salah satu medium keseronokan aku setelah TV dan IPHONE aku rosak dn takde , hoho ~ aku rase menulis adalah option yg best utk express feeling aku~

actually tgk drama korea best gak .
kalau stress tgk la drama buli samseng HAHA . baru hilang stress

kalau sedih tgk drama 1 litre of tears kompem tak sedih dah .

kalau happy tgk la crite2 happy ending an :D

yeh.. tapi tibe2 1 kawan aku yang aku-tak-mahu-dirinya-terkenal haha
bagi tau..

" Fuzz (bukan nama sebenar), kau de blog eh?"

mujur aku tak makan . or else i will die instantly . pfftt mane die tahu seh . hati ini berkata kata

"erm.. mane tau?"

and the rest is history .



okay . so tak kesah la . just a bit shock sekarang ni . rase macam ade silet readers ( SELAIN ABG AKU )
- my bro, kalau dah bace tu takpayah la bg tau org KAN . senyap senyap dah la ..

ಥ__ಥ


okay fine . dah . malas fikir .

HEEee~

aku ngah wat tutorial math . Alhamdulillah aku harap Allah terus terusan beri aku peluang utk berubah jadi rajin . aku nak jadi rajin mcam sume kawan kawan aku yang lain .
pheww~
siap kerja selalu ontime .
pastu pandai gile ann..

then de 1 time tu . tak silap hari khamis,
aku x siap sume tutorial lagi and aku punye jotter book BIO pun x siap lagi .
sbb malam sebelum tu........................

JUJUR EH? haha aku ter- ADDICT tgk FANFIC asian punye . mak aihh cite sedap sedap belaka 
sampai 2 pagi baru stop tgk crite~

then.. baru teringat ~
HOMEWORK . rase nak pitam dah lepas tu .
esoknya bangun agak lambat, then baru teringat Jotter BOOK bagai .
haisshh ಠ_ಠ 

Alhamdulillah . hari itu berakhir dengan amannya . THEREFORE, aku insaf 100% takkan mengulangi kesilapan yang lama .

Ah, aku terpikir nak delete fb acc . sbb macam melagho dan melagho kan aku .
then aku trpikir utk block site FANFIC sbb turut mengimpak kan ke-LAGHO-an pada aku .

tp after incident tempoh hari, aku bersyukur sangat sbb at least aku de rase nak berubah .
okay la aku menulis kat blog pun sbb aku rase aku seorang MANUSIA YANG BAIK .

haha aku x nak sakiti pokok , utk menulis atas diary . huh, kesian pokok pokok itu . 
buat kertas ~ then aku tulis bende2 luahan perasaan sahaja . kesiannye . very very tak patut .

okay~ aku mood tgh ceria  ni . sbb esok bufday adek aku .
and, esok aku nak balik .

hmm~ MASALAH?
ade masalah ke nak crite kat sini .
so far Alhamdulillah aku bersyukur sangat sbb Allah bg peluang aku untuk memahami setiap ilmunya dlm lecture . tutorial 

dn okay TUTORIAL BIO sangat BEST .
aku  rase sangat energetic time belajar BIO . aku rase mcm WOHHHHH Subhanallah!!
kalau kau tgk mata aku mesti kau rase terkejut + nak tergelak galak gile . sbb aku sgt FOKUS dan rse bercahaya dan rase CINTA ~ haha sukahati je . entah aku x tau nak describe rase tu macam mane, tp rase cinta kot . cinta pada PENCIPTA :')

hebat nya ALLAH~!!  (◕o◕ V)

okay anak anak . dah tak payah bace blog aku . lagho lagho HAHA . ni sekadar mengekspresi diri~ utk AKU JE :) supaya x menggila and x stress . hahahaha ye la kalau simpan sorang sorang leh gile . percayalah~ * jangan mudah tertipu *

okay aku happy sangat sampai rase nak  buat tutorial math ni balik . so tata i'm off <3


(*⌒ヮ⌒*)