# 2


15th June . 08:51
Fri .

okayy assalamualaikum kembali . Haha ~
ingat nak bukak Facebook td . tapi silap la.. well UiTM got this policy that by right between those time of office hours . The access to all games, social networking, youtube n all sewaktu dengan nya . are denied, .

tp aku rase office hour UiTM sgt la lame . sbb after maghrib slalunye bru leh access . Huhh~

bagus la jugak . x de la memanjang melagho . the Staff, lecturers n especially students lah kann.
hehe

okay nk cerite ape yg brlaku semalam hari khamis . pasal crite semalam mcm interesting sket .

start off dgn turun tangga batu caves tuh.
weh, turun tangga pun buleh berpeluh peluh tau?
ko bayangkan la nak nek berganda ganda lebih peluhnya lah kan?

tapi so far aku dh leh naik dgn amannye . walaupun tercungap cungap lagi
tp x seteruk the first time la . itu setiap cekpoint aku berhenti tuh..
HAHA .

then jadual semalam adelah paling keterlaluan padatnye.
serius cakap rehat hanya lah sejam between 3.30-4.30
time ni lah leh crite nak solat zohornye.
da la lewat , pastu sejam je plak tuh.
cite aku nak makan pun terkejar-kejar kan? so aku x makan la kat kafe ,
just makan kat org yg jual-jual kat bangunan .
and aku tengok spaghetti de perghh.. menarik hati walaupun
*x de la banyak sangat n mahal weh = RM4.00
aku beli nasi + ayam/ikan + sayur pun RM 3.50

kan? tp okay la . puas hati dgn rase die yg sgt sedapp :) haha
nnti kalau kaye sket, duit tibe2 banyak sket hujung2 sem tu.. HAHA amboii
leh la pekena . sbb x leh amalkan la . MAHAL kott!

then, kelas betul2 habis hari ni kul 6.30 ptg . which I had to rush again for Asar .
aku benci betul la part yang meng-gendala-kan waktu waktu solat ni~

okay habis takat tuh . so nek la tangga batu caves tu balik .
ade sorg kawan aku ni cakap, time nek tangga tu . jgn lambat2 n jgn stop .
sbb nnti bdn kite jd lagi penat .
so aku pun x ingat da buddy kelas yg mmg pergi-same balik-same ni ha..
terus naik atas laju laju . HAHA tuuu diaa!
dah nek atas bru rse cam nak pitam kejap . then rase kaki longgar * skru nak trcabut*

pastu prgi la REFF * tmpt makan n solat * bgunan plajar wanita biasenya

kat situ la the moment of disaster begin .
dh habis makan . aku x tau la pasaii apa . air kene catu ke hape tp mmg x de air kt smua sinki . SEMUA

so pergi la masuk toilet nak basuh tgn . then aku buke paip tuh . aku x prasan yg paip tu aku bukak separuh je so mase nk tutup tuh, tetibe aku trbukak lg besar ghopenye.
air di trlalu laju smpai aku x pasti , ni dh tutup ke belum ?
* air tu trpancut nek tinggi gile dn aku rse sejuk je ats kpale .
barulah aku sedar yg aku x tutup lg paip tuh malah bukak lg besar
n air tuh dn mengalir ke tudung aku .
PEHHH~
kuyup tau x . ko bayangkan la dh la dkt REFF . student centre . kau nak buat lawak kampus pun jgn la kat sini kann . semua org makan kat sini kot . boys girls sume lahh
aku malu kot.. barang sume kat ats meja . then , kawan aku bubble *registered name kat samura dulu* 'eizzati tlg bawakkn sume barang . kitorang shorcut keluar kt tmpat x de org lalu .

yg paling x le bla malu tu :
1) ade budak masuk tnds nak basuh tgn . tkejut tgk aku . trbehenti kejap . pastu die tanye "air takde kan?"
aku rase die kaver je tuh . mcm aku x nampak die trkejut gile tgk aku .

2) kat dlm lif * besa la petang, sesak* so ramai .. then aku dok pling dpn.
sorang ni tanye " apsal basah? "
aku jawab dgn x le bla nye
"tadi rumble kawan, bufday die .. after klas td tu yg basah basah ni.."
Ya RABB aku x sgka trpacul kata-kata ni. Astaghfirullah aku mintak maaf sbb menipu ya Allah .
tapi pasal nak jaga aib la .. x kan aku nak cite
tadi tsalah tutup paip kat tnds . MAU SATU LIF GELAKKAN aku ..

n mlm tuhh..
yeh pergi pengurusan Stress oleh Fadzli UNIC.
perghh.. bes bes bes . banyak gak ar kitorang men men .
da la aku dtg agak lmbt . dlm 8.15 mlm,
pastu dpt lak seat kat lecture hall bhg depann skali
betul betul depan muke aku .
haha memag rezeki . Alhamdulillah :) best la ~
n dpt kupon . dh 2 kupon buat mase skang .

~ okehhh aku nak rehat :) sat gi ade klass . hehe