# 3

22 June 2012
Fri
Assalamualaikum~

yeahh.. pretty busy lately, tak tak sangat busy kot.
sampai tahap di mana..
aku x tau bile time aku leh makan.
huu~~

isnin Alhamdulillah x sibuk sangat, around 2.30 dh habis klas dh. leh makan kat kafe :)

selasa sibuk yang amat amat. THEN, ade 2 tutorial!! pastu rehat 1 jam je.
between 2.30-3.30.
time ni la aku nak solatnye, makannye.. refreshmentnye..
solat pun bukan calang2 tempat. kena pilih tempat mane yang x sibuk sangat la kan..
dan selalunye pilihan aku adalah kat FF(2) .
ruang solat yang besar, selesa n x sesak sangat :D
walaupun jauhnye x yah cite la kan..

n things went non-stopped sampai 5.30. pastu balik la~

rabu paling best. habis takat 12.30~~ yuhuuu. mmg MARDHEKA gile la ann..
tapi x stop la.. pasal kitowang rabu ade KOKO.
okay la, still x rushing ann. habis makan, tunggu tuk zuhur then baru gerak pergi koko.

KOKO mmg terbaik utk aku lepaskan stress blajar x henti henti ni.
at least kat skola ko ade rehat, leh tido. kau makan waktu die punctual dan x berubah-ubah.
kat sini, hailaa~~

oh ye, arituh koko memasak mmg klako. lelaki pon due org jek. so mmg leh jdik diri sendiri la. then lecturer pun wanita, n suke memasak. so sume cite pasal pengalaman masak diowang. mmg best.. at least okay la aku rase dr aku masuk extreme game ke, basikal ke, sume yang ade byk boys n x feminine. haha
maunye aku senyap kutu.. ta terkeluar ayat dr mulut..

then, khamis. Khamis sungguh la!! aku rase nak nek bas je tiap ari khamis ni.
pasalnye, aku x mampu dh nak nek tangga batu caves tu.. dengan seharian aku kepenatan berulang alik dr FF(4), FSK1-5, then FSK7, FF(3) balik.. mak oihh,
rehat?
tak payah cakap la! 3,30-4.30 kot. 3.30 KOTT SOLAT!! aku sungguh la x suke~
then, time ni mmg rushing gile. between nak solat n nak makan. MAKAN?
pulak..
mmg sikit sang-hat. sume pakat dh habiskan makanan.
pasal Degree, Master, diploma, kebanyakannya, makan waktu 12.30 aww. so time 3.30 adalah waktu paling x strategik utk makan.
ade kawan aku tu cakap..
" x payah la ko nak makan nasik time ni. dh la makan x nikmat pasal ko kene rushing sume..
then lauk banyak dh habis.. baik ko makan roti. then tunggu habis lecture 2 jam.
pastu carik la nasik kat REFF spuas-puasnye"

bile pikir balik, cam banyak betulnye.. aku pun beli je la. Roti, paling paling kene RM1, RM2 je ann. then balik REFF aku pekena la nasik ngan lauk sedap2.
hehe..
tp mmg khamis sgt sgt la . menyedihkan :'(
balik pun jam 6.30 terus rushing solat asar.
then sampai-sampai REFF kadang kadang sampai jam 7 / 7 ++
so lepas makan, solat terus.
better PUASA terus an? just penat sikit la.. tp overall okay.

JUMAAT? syok gak!
habis klas 12.30~
leh terus balik kalau MAHU :DD

the best part is TODAY FATIMAH SYARHA DATANG!!!!!!!

yippie!!

aku x sabo nak jumpe beliau~~

keyh keyh . aku tgh mnjamah roti ngan air cekelat ( milo ) kejap . nnti bile NUR kerajinan dh sampai aku sambung balik..